روند مرجوعی کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی ابزار رشیدی در صفحه ” تماس با ما” اطلاع دهید.
اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی ابزار رشیدی اطلاع دهید.
پس از تایید نهایی توسط کارشناسان ابزار رشیدی مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.
موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی ابزار رشیدی اطلاع داده شود.
اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده ابزار رشیدی را داشته باشد

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه